12.1.2024 Victor Ek relokaatiopalvelut (asettautumis- ja maahantulopalvelut)

Victor Ek Muutot on aloittanut asettautumis- ja maahantulopalvelut 1.1.2024. Palveluista vastaa Hanna Lindqvist nimikkeellä Head of Relocation.

Hannalla on mittava kokemus expat- ja maahantulopalveluista, niin omakohtaisesti kuin myös palvelun näkökulmasta. Olemme ylpeitä saadessamme Hannan osaksi kansainvälistä tiimiämme! Uuden palveluvalikoiman avulla voimme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin, sillä kansainvälisten muuttojen ja maahantulopalveluiden saumaton yhteensovittaminen tuo valtavasti etuja kaikille osapuolille. Palvelemme niin Suomeen tulevia kuin täältä lähteviäkin henkilöitä ja heidän organisaatioitaan.

Asettautumis- ja maahantulopalveluihin kuuluu muun muassa:
1) Asettautumistuki
2) Konsultaatiopalvelut
3) Maaahanmuuttopalvelut
2) Paikallisrekisteröinnit
3) Väliaikainen majoitus, asunnonhakupalvelut
4) Lisäpalvelut (koulut, työnetsintä, harrastukset, orientoituminen jne.)

Lisätietoja palveluista antaa Hanna Lindqvist

S-posti: hanna.lindqvist@victorek.fi

Puhelin: +358 40 5130 510 

 

 

 

 

Seuraa meitä, LinkedIn, IG and FB!

8.2.2022 Tule töihin kansainväliseen tiimiimme!

KANSAINVÄLISTEN MUUTTOJEN KOORDINAATTORI

Haemme kansainväliseen tiimiimme ulkomaanmuuttojen koordinaattoria. Tehtävä on aidosti kansainvälinen ja edellyttää monipuolista logistiikan tuntemista sekä intohimoa erinomaiseen asiakaspalveluun. Autat asiakkaitamme yhdessä elämän haastavimmista tilanteista – ulkomaanmuuttoon liittyy henkilökohtaisen irtaimiston kuljettamisen lisäksi paljon muutakin. Tehtäväsi on huolehtia asiakkaasta muuton suunnittelusta alkaen aina uuteen kotiin asettumiseen asti. Muuttoprosessin aikana on tärkeää pitää asiakas ajan tasalla muuton eri vaiheista ja vaatimuksista. Järjestämme muuttoja ympäri maailmaa, myös silloin kun muutto tapahtuu muualla kuin Suomessa. Asiakkaitamme ovat eri organisaatioiden komennustyöntekijät, diplomaatit, yksityishenkilöt sekä edustajaverkostomme asiakkaat.

Tehtäviin kuuluu muun muassa:
–      muuttotilausten vastaanotto
–      muuton aikataulujen suunnittelu ja vahvistaminen
–      asiakkaiden neuvonta
–      pakkaus- ja toimitustiimien ohjeistus
–      kuljetusten ja rahtien varaaminen
–      tuonti- ja vientihuolinta
–      asiakaspalvelu ja yhteydenpito asiakkaiden, edustajien ja alihankkijoiden välillä
–      ostolaskujen tarkastaminen ja kirjaaminen, laskutus sekä kateseuranta

Työ edellyttää hyvää kielitaitoa (englanti, suomi, muut kielet plussaa), erinomaisia organisointi- ja priorisointitaitoja, erinomaista ja ystävällistä asiakaspalveluasennetta, joustavuutta työajoissa ja -tehtävissä, stressinsietokykyä, kykyä niin itsenäiseen kuin tiimityöskentelyyn, ongelmien ratkaisukykyä, hyviä IT taitoja (perusohjelmistot). Työskentely on hybridimallista eli osittain toimistolla ja osittain etänä.

Kokemus kansainvälisistä muutoista tai muuttoalasta on iso etu, mutta enemmän tehtävässä merkitsee asenne. Kansainvälisen logistiikan tuntemus on myös etu tehtävään perehtymisessä.

Meillä Victor Ekillä jokainen työntekijä on tärkeä osa kokonaisuutta ja erinomaista asiakaspalvelukokemusta. Meille on tärkeää palvella jokainen asiakas niin hyvin kuin mahdollista – yli 97% asiakkaistamme suosittelisi palveluamme muille tai käyttäisi palvelua uudestaan.

Victor Ek Muutot Oy on kansainvälisten muuttojen markkinajohtaja Suomessa. Liikevaihtomme on yli 7 milj. EUR (2021) ja henkilöstöä on toimistolla 17 ja muuttotehtävissä 20-40. Kansainvälisessä tiimissämme on 9 henkilöä. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella.

Mikäli olet kiinnostunut kansainvälisestä muuttoalasta ja edellä mainitusta tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen rekrytointi@victorek.fi. Lisätietoja tehtävästä ja Victor Ekistä antaa kansainvälisistä palveluista vastaava Antti Lind (antti.lind@victorek.fi, 09-1251 370 arkisin 9:00-15:30). Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Helsinki 21.4.2021

Hyvä asiakkaamme,

Maailmalla tapahtuu paljon ja poikkeusolot koronapandemiaan liittyen jatkuvat monessa paikassa ja monilta osin. Ajattelimme, että on tärkeää tiedottaa asiakkaitamme ulkomaan muuttoihin oleellisesti vaikuttavista asioista.

MERIRAHDIT JA KONTTILIIKENNE

Pandemian aiheuttamien poikkeusolojen takia globaalissa konttiliikenteessä on ollut paljon häiriöitä jo viime vuodesta alkaen. Vapaista konteista on pulaa useilla alueilla (erityisesti Aasiassa), joten kontteja on vaikea saada varattua lastauksiin. Konttipula vaikuttaa merkittävästi merirahtien hintoihin, esimerkiksi Aasiasta Eurooppaan hinnat saattavat olla jopa 3-5 kertaa kalliimpia kuin normaaliolosuhteissa. Rahdit myös muuttuvat nopeasti. Otamme nämä seikat huomioon tarjouksia laatiessamme ja tarkistamme rahtitilanteen kontin laivaushetken mukaisesti.

Varustamoilla on ollut vaikeaa vahvistaa konttien saatavuuden lisäksi myös laivatilaa Suomesta lähteville konteille ja tämä puolestaan aiheuttaa viiveitä laivausten ja muuttojen kokonaiskestoon, riippuen kohteesta ja reitistä (arvioilta 1-3 viikkoa pidempiä kokonaiskestoja esimerkiksi USA:han tai Aasiaan). Suezin kanavan tapahtumat ja niiden kerrannaisvaikutukset tulevat heikentämään tilannetta vielä pitkään. Tiedotamme konttien saatavuudesta ja laivaustilanteesta asiakkaita tarjouspyynnön sekä tilausvahvistuksen yhteydessä. Konttien saatavuus sekä viiveet laivauksissa saattavat aiheuttaa tarvetta välivarastoinnille sekä muita mahdollisia lisäkustannuksia. Näistä tiedotamme aina tilanteen mukaan.

LENTORAHDIT

Lentorahtitilanne on palautumassa lähelle normaaliolosuhteita ja lentorahdin saatavuus on parantunut huomattavasti alkuvuoden aikana. Lentorahtien hinnat ovat edelleen korkeat ja muuttuvat lähes viikoittain, riippuen hieman kohteesta ja ajoituksesta. Lentorahtien kestot ovat normaali tasolla, pieniä viivästymisiä saattaa ajoittain ilmetä. Tiedotamme merkittävistä muutoksista tarpeen mukaan.

MAANTIERAHDIT

Maantieliikenteessä Suomesta Eurooppaan ja toisin päin ei ole ollut merkittäviä haittoja pandemian aikana. Kuorma-autot kulkevat normaalien aikataulujen puitteissa, noudattaen maakohtaisia määräyksiä ja rajoituksia pandemiaan liittyen. Rahtien hinnat ovat jonkin verran nousussa johtuen polttoaineen hinnan kehityksestä.

ULKOMAAN MUUTTOJEN SESONKI

Kansainvälisten muuttojen kiireisin aika on alkamassa. Perinteisesti ulkomaan muuttojen sesonki ajoittuu toukokuun lopusta elokuun loppuun mutta jo viime vuonna sesonki oli hieman normaalia pidempi. Ennusteiden mukaan tulevasta kesästä on tulossa poikkeuksellisen kiireinen jo toukokuun alusta alkaen. Suosittelemme aloittamaan muuttojen suunnittelun hyvissä ajoin sekä vahvistamaan tilaukset mahdollisimman pian, jotta voimme varata tarvittavat resurssit sekä rahtikaluston ja aikataulut (meri- ja lentorahti) ennakkoon. Erityisesti kesä-heinä-elokuu sekä kuunvaihteet tulevat olemaan ruuhkaisia ajankohtia.

YHTEYSTIEDOT JA TIEDUSTELUT

Mikäli teillä on kysyttävää edellä mainittujen asioiden lisäksi muista kansainvälisiin muuttoihin liittyvistä asioista, olemme tavoitettavissa:

Antti Lind: +358 9 1251 370 / antti.lind@victorek.fi

Michael Cedercreutz: +358 9 1251 200 / michael.cedercreutz@victorek.fi

Charles Gray: +358 9 1251 390 / charles.gray@victorek.fi

Helsinki 26.3.2021

KESÄTYÖT VICTOR EK MUUTOT OY 2021

Victor Ek Muutot Oy hakee kesätyöntekijöitä muuttopalvelutehtäviin Helsingin toimipisteeseen. Kesätöitä on tarjolla kesä – elokuun välisenä aikana. Henkilöitä palkataan ja koulutetaan kaikkiaan viisitoista (15). Kesätyökauden pituudesta sovitaan erikseen hakijoiden kanssa (minimipituus 5 viikkoa). Sinulla ei tarvitse olla kokemusta alalta, sillä työsuhteen alussa perehdytämme ja koulutamme sinut muuttotehtäviin. Työhön valittavilta edellytämme täysi-ikäisyyden lisäksi:

– asiakaspalveluasennetta ja asiakkaan kunnioittamista

– rikkeetöntä käytöstä ja ehdotonta luotettavuutta

Koulutetuilla kesätyöntekijöillä on mahdollisuus jatkaa Victor Ek:llä kesätöiden jälkeenkin sen mukaisesti miten heillä on mahdollisuutta osallistua muuttotöihin, esimerkiksi opiskelujen ohessa viikonloppuisin.

Muuttopalvelutehtävissä työpäivä sisältää huonekalujen ja irtaimiston pakkausta, suojausta, lastausta ja purkamista vaihtelevissa kohteissa. Victor Ek on toiminnassaan erikoistunut ulkomaanmuuttoihin, mutta kasvavassa määrin myös yritys- ja kotimuutot ovat osa toimintaamme.

Työn parhaita puolia ovat suuri joustavuus, loistavat työkaverit ja Suomen vanhimman muuttoalan työnantajan luotettavuus. Tässä työssä näet, koet ja tutustut useisiin erilaisiin paikkoihin ja ihmisiin, sillä muuttokohteet vaihtelevat lähes päivittäin.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 2.5.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: rekrytointi@victorek.fi Kesätyöpaikat täytetään sitä mukaan, kun soveltuvia henkilöitä löytyy.

Victor Ek on vuonna 1885 perustettu Suomen vanhin muuttopalveluyritys ja yksi maamme vanhimmista edelleen toiminnassa olevista perheyhtiöistä. Yli 135 vuoden aikana Victor Ek on hoitanut menestyksekkäästi mittavan määrän vaativia koti- ja yritysmuuttoja, niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Kansainvälisissä muutoissa Victor Ek on maamme johtava yritys.

6.7.2020 Tampere

Victor Ek Muutot Oy:n Tampereen toimipiste muuttaa. Uusi osoitteemme on Jokipohjantie 28, 33800 Tampere. Uusi sijainti on entistäkin parempi, sillä Nekalan alueelta on erittäin nopeaa liikkua niin Tampereen keskustan alueelle kuin valtaväylien kautta muualle Pirkanmaalle. Samalla varastokapasiteettimme kolminkertaistuu joten voimme palvella yksityis- ja yritysasiakkaitamme vieläkin paremmin. Mikäli haluat lisätietoja palveluistamme, ota yhteyttä: Antti Lind – Myyntipäällikkö Pirkanmaa & kansainväliset palvelut 09-1251 370 / antti.lind@victorek.fi

6.4.2020 Helsinki

Victor Ek Muutot Oy on jälleen kerran suoriutunut hienosti kansainvälisen FIDI -järjestön FAIM -auditoinnista ja saavuttanut arvostetun FAIMPLUS 3.2 sertifikaatin! Laatu, luotettavuus ja täsmällisyys ovat Victor Ek Muutot Oy:lle tärkeitä arvoja ja näiden ylläpitämisestä pitää kiittää koko organisaatiota: muuttotyöntekijät, kuljettajat, varastohenkilöstö, ajojärjestely ja resurssien hallinta, asiakaspalvelu ja muuttojen koordinointi, myynti sekä yrityksen johto.

Dear Victor Ek Moving management,

It is with great pleasure that we note your performance on the FAIM 3.2 Compliance Procedure as verified by Ernst & Young and would hereby like to award you the FAIM 3.2 certificate. The quality assessment you have just undergone is the toughest and most strenuous in the industry and we commend you on your results.

The FAIM Quality Label is an internationally recognized guarantee of quality service, and a strong added value for your company.

Kind regards, The FIDI Global Alliance

Lisää FIDI -organisaatiosta ja FAIM -sertifikaatista voi lukea täältä

10.3.2020 Helsinki

TILANNEPÄIVITYS JA TOIMINTAOHJEET KORONAVIRUKSEEN (COVID-19) LIITTYEN

Yleistä taudista:

Kiinassa käynnistyi alkuvuonna uuden koronaviruksen aiheuttama COVID-19 -tartuntatautiepidemia. Tähän mennessä tapauksia on todettu yhteensä yli 110 000. Tapauksista suurin osa on todettu Kiinassa, valtaosa Wuhanissa ja Hubein maakunnassa.

Tällä hetkellä epidemia-alueeksi määritellään Manner-Kiina, Iran, Etelä-Korea, Italia, Tirolin alueen hiihtokeskukset Itävallassa, sekä Saksassa Nordrhein-Westfalenin osavaltio. Tilannetta arvioidaan kuitenkin jatkuvasti. Tähän mennessä Suomessa on todettu 30 laboratoriovarmistettua uuden koronaviruksen (COVID-19) aiheuttamaa tautitapausta. Niistä 23 liittyy matkailuun ja jatkotartuntoja on seitsemän. Suurin osa Suomessa todetuista tapauksista ovat olleet lieviä. Osa on tarvinnut myös sairaalahoitoa.

Virus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Itämisaika, eli aika altistumisesta ensioireiden alkuun, on arvion mukaan noin 2-12 päivää, keskimäärin noin 4-5 päivää. Leviämisen tehokkuutta eikä tartuttavuusaikaa vielä tunneta tarkasti.

Sairastuneiden oireita ovat olleet muun muassa kuume, yskä ja hengenahdistus.

Tämänhetkisen tiedon mukaan tartunnan saaminen oireettomalta ihmiseltä on epätodennäköistä, eikä THL:n mukaan epidemia-alueelta Suomeen tuoduista tai lähetetyistä tavaroista ja elintarvikkeista voi nykytiedon mukaan saada koronavirustartuntaa. Koronavirukset eivät säily pinnoilla pitkään, etenkään vaihtelevissa lämpötiloissa.

LUE AJANTASAISET TILANNETIEDOSTUKSET THL:N SIVUILTA

VICTOR EK MUUTOT OY:N TOIMINTAOHJEET KORONAVIRUS-EPIDEMIAAN LIITTYEN (10.3.2020)

Victor Ek Muutot Oy on julkaissut alla olevan ohjeistuksen koronavirukseen liittyen. Riski on toistaiseksi pieni, mutta olemassa, joten ennaltaehkäisy on tässä vaiheessa avainasemassa. Toimintaohjeet koskevat koko henkilöstöä, siihen saakka, kunnes toisin tiedotetaan.

YLEINEN VARAUTUMINEN JA ENNALTAEHKÄISY:

  • Varmistetaan, että käsienpesuaineita löytyy wc-tiloista ja käsidesiä yhteisistä tiloista
  • Muuttomiehistölle hankitaan myös kertakäyttö puuvillahanskoja harkinnan mukaan käytettäväksi. Käytetyt hanskat hävitettävä muuttotapahtuman jälkeen.
  • Vältetään kättelyä (myös kausi-influenssan leviämisen vuoksi).
  • Suoritetaan arviokäynnit videon välityksellä aina kun mahdollista
  • Vähennetään kokouksia ja pidetään ne mahdollisuuksien mukaan video-kokouksina
  • Erilaisiin seminaareihin tms. osallistumiset siirretään eteenpäin mahdollisuuksien mukaan.
  • Riskialueilta tulevia vieraita emme ota toistaiseksi vastaan.

MATKUSTAMINEN:

  • Riskialuille suuntautuvia työmatkoja ei tehdä (Manner-Kiina, Iran, Etelä-Korea, Italia, Tirolin alueen hiihtokeskukset Itävallassa, sekä Saksassa Nordrhein-Westfalenin osavaltio). Ulkoministeriön matkustusohjeita ja riskialueita päivitetään jatkuvasti, joten tarkasta maan tilanne ja ohjeistus täältä: https://um.fi/matkustustiedotteet-a-o
  • Vapaa-ajan matkoja riskialuille tulee myös välttää.
  • Henkilökunnalle voimaan ilmoitusvelvollisuus ulkomaanmatkailuun liittyen, eli ulkomaille suuntautuvista matkoista tulee ilmoittaa esimiehelle, ennen matkalle lähtöä. Riskialueille suuntautuneiden matkoihin liittyen yritys päättää 14 vrk karanteeniin asettamisesta tapauskohtaisesti.
  • Myös mikäli lähipiiriisi kuuluva on palannut riskialueelta ja saat itse flunssaoireita, älä tule työpaikalle vaan ota ensin yhteyttä esimieheesi ja sen jälkeen kysy lisäohjeita työterveyshuollosta.

MUISTA HUOLELLINEN KÄSIEN PESU!!

Milloin on tarpeen suojautua?

Kun työntekijä on tekemisissä mahdollisesti uuden koronaviruksen (COVID-19) tartuttaman ihmisen kanssa, tulee omaan käsihygieniaan ja asianmukaiseen suojautumiseen kiinnittää huomiota. Tällä hetkellä tiedetään, että COVID-19-koronavirusinfektio voi esiintyä Manner-Kiinasta (ei koske Hongkongia, Macaota eikä Taiwania), Etelä-Koreasta, Iranista tai Italiasta tulevalla henkilöllä tai henkilöllä, joka on ollut läheisessä kontaktissa virusinfektioon sairastuneen kanssa.

Miten koronavirus tarttuu?

Koronavirukset leviävät ihmisestä toiseen erityisesti hengitystie-eritteiden välityksellä pisaratartuntana. Suurin riski tartunnalle syntyy, kun tartunnan saanut yskäisee lähiympäristöön. Tartunta on mahdollinen myös kosketustartuntana käsien kautta sairastuneen henkilön ysköksistä saastuneiden materiaalien tai pintojen kautta. Uuden koronaviruksen   tarttuvuus ei vielä ole tarkoin selvillä. Tartunnan saaminen oireettomalta ihmiseltä on tämänhetkisen tiedon mukaan epätodennäköistä.

Mitä teen, jos epäilen saaneeni tartunnan?

Jos yskittää, yski nenäliinaan tai hihaasi. Älä yski kämmeneesi koskaan. Laita nenäliina sekajätteisiin.
Tutustu Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) Ohjeeseen käsienpesusta ja yskimisestä.

Koronavirukseen sairastuneiden oireita ovat olleet kuume, yskä ja hengenahdistus. Virustartunnan nopea tunnistaminen on tärkeää, jotta voidaan estää viruksen leviämistä.

Jos epäilet, että olet ollut tekemisissä mahdollisesti virusinfektioon sairastuneen henkilön kanssa sekä saat kuumetta ja hengitystieoireita 14 vuorokauden kuluessa tapaamisesta, ota ensisijaisesti puhelimitse yhteyttä omaan terveyskeskukseen, työterveyshuoltoon tai terveydenhuollon päivystykseen. Sieltä saat ohjeet hoitoon hakeutumiseen.

Mitä pystyn tekemään välttääkseni tartunnan?

Tartunnan torjunta käsien kautta:

  • Pidä kädet puhtaana. Pese kädet aina töihin tultuasi, ennen ruokailua, tupakointia, nuuskaamista ja poistuessasi työtehtävistäsi.
  • Paras tapa pestä kädet on käyttää lämmintä vettä ja nestesaippuaa.
  • Käytä alkoholipitoista käsihuuhdetta, jos pesu vedellä ja nestesaippualla ei ole mahdollista, ellei työssäsi olla ohjeistettu käyttäytymään toisin.
  • Kun käytät alkoholipitoista käsihuuhdetta, ota kerralla määrä, jolla pystyt hieromaan kätesi kauttaaltaan.
  • Jos käytät kertakäyttöisiä suojakäsineitä, riisu ne koskematta käsineiden ulkopintaan: Kertakäyttökäsineiden oikeaoppinen riisuminen.
  • Älä koskettele suojakäsineillä tai likaisilla käsillä kasvojasi suun ja nenän alueelta.
  • Pese kädet suojakäsineiden riisumisen jälkeen.
  • Ohje käsienpesusta ja yskimisestä, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos

11.2.2020 Helsinki

UPDATE ON CORONA VIRUS AND CHINA

As the corona virus outbreak continues in Asia, especially in China, we would like to inform our customers and partners about some important matters that are currently affecting our scope of services:

Services in China:

  • Many of our partners in China have informed that their staff have been restricted access to offices and certain areas in their respective neighborhoods
  • This affects any pre-move surveys, packing or delivery services or any other activities requiring physical presence at homes or offices
  • Employees are supported to work from home offices and video surveys can be arranged if necessary but, due to the situation, our clients and partners may experience delays, postponements or cancelations of booked services or arrangements
  • We must emphasize that due to a Force Majeure situation all additional costs, delays etc. are beyond Victor Ek´s control and may be charged from our clients at costs (backup documentation will be provided).

Timeframe:

  • Currently the best estimate for business resuming back to normal is 24th February but we will remain at the discretion of our Chinese partners and general information from respective authorities (e.g. WHO: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019) and will update further if the situation continues to affect our services.

Helsinki 9.12.2019

Laatu ja jatkuva kehittäminen on meille äärimmäisen tärkeää, ja tästä osoituksena kansainvälisen muuttoalan arvostetuin kattojärjestö FIDI on myöntänyt Victor Ek Muutot Oy:lle ”Confirmation of Quality Assurance” -sertifikaatin!

”For demonstrating a consistently high level of quality, it is with great pleasure that we note your performance related to the FAIM Internal Audit requirements and we would hereby like to award you the FAIM “Confirmation of Quality Assurance certificate.” -FIDI FAIM coordination centre

Hanko 5.11.2019

OY VICTOR EK AB on vuonna 1885 perustettu perheyritys jonka pääkonttori sijaitsee Hangossa. Yritys myy logistiikka- ja varastopalveluja sekä auttaa yrityksiä viemään ja tuomaan raaka-aineita ja tuotteita kustannustehokkaasti. Yritys toimii useiden kansainvälisten varustamojen edustajana ja hoitaa mm. laivanselvityksiä, huolintaa sekä varustamojen check-in-toimintoja Hangon satamassa. Yrityksellä on sisaryritys, Victor Ek Muutot Oy, Helsingissä joka myy muuttopalveluja niin kotimaassa kuin ulkomaille.

Kuorma-autonkuljettaja CE

Victor Ek:n liiketoiminnan kasvaessa ja haemme ajoneuvoyhdistelmäkuljettajaa Hankoon vakituiseen työsuhteeseen. Työ on monipuolista ja tulet toimimaan sekä kuorma-autokuljettajana että terminaalityöntekijänä joten kokemus varastotyöstä ja trukkiajosta katsotaan eduksi. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä klo 6 ja klo 18 välillä ja päiväsi alkaa ja loppuu Hangossa. Edellytämme hakijalta:

  • CE-luokan ajokorttia
  • Voimassa olevaa ammattipätevyyttä ja digikorttia
  • Kokemusta kuivabulkista on eduksi
  • ADR-kortti on plus
  • Kielitaito, suomi ja vähintään välttävä englanti, ruotsin kielen taidosta on hyötyä.

Tarjoamme monipuolista työtä vakaassa kasvavassa yrityksessä. Tule mukaan matkaan rakentamaan uutta modernia logistiikka-alan yritystä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, mahdollisesti palkataan 2 henkilöä. Yhteydenotot: Kim Danielsson 0400-230103, kim.danielsson@victorek.fi.

Helsinki 9.9.2019

Victor Ek Muutot on mukana vuosittaisessa International Association of Movers (IAM) konferensissa Chicagossa 3-6.10.2019. Konferenssiin osallistuu yli 2000 henkilöä yli 170 maasta! Tapaamme yhteistyökumppaneitamme ja sidosryhmiä sekä kuulemme kansainvälisen muuttoalan tärkeimmät uutiset ja trendit. Lue lisää täältä.

Helsinki 3.7.2019

Löysimme arkistostamme vanhan asiakirjan, jossa kauppaneuvos Victor Ek nimitettiin Yhdysvaltojen varakonsuliksi vuonna 1898. Yhdysvaltojen suurlähetystö Helsingissä oli erittäin otettu lahjoittaessamme alkuperäisen dokumentin heille. Suurlähetystö juhlii 100-vuotista historiaansa Suomessa, joten tämä löytö sattui hyvään aikaan. Victor Ekin perillinen 5. sukupolvessa, Michael Cedercreutz, luovutti dokumentin suurlähettiläs RobertPencelle lähetystön tiloissa 3.7.2019.

Lue lisää Yhdysvaltojen suurlähetystön sivustolta:

https://fi.usembassy.gov/ambassador-pence-receives-donation-of-diplomatic-artifact-from-viktor-ek-for-the-u-s-diplomacy-center-july-3-2019/

Helsinki 1.3.2019

Charles Gray on nimitetty kansainvälisten suhteiden päälliköksi (Head of International Relations) 1.3.2019 alkaen. Charlesilla on pitkä työhistoria ja vankka kokemus kansainväliseltä muuttoalalta. Edellisessä tehtävässään hän vastasi Niemi Palvelut Oy:n kansainvälisistä suhteista 2011-2018. Tätä ennen Charles työskenteli Vietnamissa Allied Pickfordsin maajohtajana 2008-2010, JVK Indochina Moversi (Vietnam) aluepäällikkönä (Vietnam ja Kamputsea) 2001-2007 sekä Allied Pickfordsilla UK:ssa, Austaliassa ja Philippineillä 1983-2001. Charlesin vastuulla tulee olemaan Victor Ekin kansainvälisten suhteiden ja liiketoiminnan ja kehittäminen. Hänen suhteensa ja kokemuksensa yhdistettynä Victor Ekin markkina-asemaan ja maineeseen tulee vahvistamaan kansainvälisen liiketoimintamme asemaa entisestään.

Helsinki 28.1.2019

Victor Ek Muutot Oy on palkannut Satu Alaruikan ulkomaan muuttojen koordinaattoriksi 28.1.2019 alkaen. Satu tulee vahvistamaan vankkaa ulkomaan muuttojen osaamistamme entisestään. Ennen Victor Ekiä Satu on työskennelyt Suomessa Alfa Quality Movingilla vastaavissa tehtävissä, ja tätä ennen Satu työskenteli Isossa-Britanniassa Sterling Relocationilla.

Helsinki 20.11.2018

Victor Ek Muutot tänään ihmettelemässä henkilöstöhallinnan -ja kehittämisen tulevaisuutta HRx 2018 tapahtumassa Messukeskuksessa. Paljon ihmisiä ja mielenkiintoisia yrityksiä!

Tampere 19.10.2018

Victor Ek Moving Ltd opens a branch location in Tampere!

Good news to everyone in Pirkanmaa region, we have opened a branch location in Tampere. Victor Ek Moving has already served international moving customers in the area but now we wanted to strengthen our capacity to offer quality moving services to office move and local home move clients. We are located in Sarankulma area (Patamäenkatu 4), in a strategically good location. We have moving supplies and equipment available for every need and offer move consultation to companies and consumers fast and easy. We also have storage facility for different needs. You can contact us via website contact form or call the switchboard at 09-12511 or our regional sales director Antti Lind at 09-125 1370 or even via Facebook.

19.3.2017 FIDI CONFERENCE SAN DIEGO, USA

We participating in annual FIDI conference in San Diego 25th – 28th March. The conference introduces international moving industry´s trends, tools, applications and hottest news. We are meeting with our most important international partners and strenghtening our global network with new partners. Read more about FIDI and the conference here.

25.2.2016 VICTOR EK MOVING LTD IS MOVING

Victor Ek Moving Ltd Helsinki office will be moving during the last weekend of February. Starting from  Monday 29th of February, our office and warehouse will be located in different addresses:

  • Office: Malmin kauppatie 8, 00700 Helsinki
  • Warehouse: Liukumäentie 15, 00640 Helsinki

For more information: victorek@victorek.fi I Tel. 09-12511 (switchboard)

11.2.2016 OY VICTOR EK AB – APPOINTMENT NEWS

Tomas Sjödahl has been appointed as the new Managing Director of Victor Ek LTD as of 1st of February 2016. Tomas has worked with Victor Ek for over 13 years, and during his career Tomas has occupied different managerial positions. Before his appointment as Managing Director, Tomas was the Director of Shipping & Logistics.

Juha Karjalainen has been appointed as the Project Manager since 1st of February 2016. His responsibilities include terminal services, business development and sales.

Mats Rehnström has been appointed as the Manager of Ships Clearance as of 1st of February 2016. Mats is in charge of operations in connection with ships clearance.

These appointments support the strategical decisions made by the board. The main aim is to focus on the strengths and growing business areas, such as harbor operations and logistics services, especially in Port of Hanko.

“Port of Hanko is showing an upward trend at the moment. The competition between ports has become more intense and there is an ongoing search for even more efficient routes for cargo flows. Due to its excellent location, Port of Hanko holds a very good position in the current situation. Also, Port of Hanko is in good position for its strong liner traffic and flexible supply of services. We want to add our presence in Hanko by, for example, investing and creating new service concepts.” Tomas Sjödahl comments.

27.1.2016 VICTOR EK’S LOGISTICS DEPARTMENT REINFORCES ITS SCOPE OF SERVICES

Victor Ek logistics in Hanko invests in a logistics terminal in the immediate vicinity of port of Hanko. The terminal enables new opportunities, reinforces logistical service scope and makes the handling of bulk product more efficient,

The terminal is scheduled to be opened in May 2016. Hangotidningen’s article and an interview can be found here (in Swedish and Finnish) http://hangotidningen.fi/node/787008 (26.1.2016)

7.1.2016 NEW STRONGER ORGANIZATION

A new page in Victor Ek’s 130 year history has been turned. To focus on our growing moving business, Victor Ek’s main shareholders have decided to emphasize the two separate divisions; Moving and Shipping & Logistics. As a result, the moving business is now an independent company, Victor Ek Moving Ltd, with Oy Victor Ek Ab as a major shareholder together with Executive Chairman Michael Cedercreutz and the new Managing Director Kai Lager. Business will continue as before under the same well-known brand and with the same professional team.

Kai Lager has been appointed as the Managing Director of Victor Ek Moving Ltd. He brings with him 28 years of moving experience to Victor Ek. His career includes positions as CFO, HR Manager and CEO with Niemi Services Ltd, the largest domestic moving company in Finland. In addition, he is the long-standing chairman of SMPY (Finnish Moving Companies’ association). Kai’s main focus will be further developing our growing domestic services for both private and corporate clients. Former MD Michael Cedercreutz will, as Executive Chairman, focus on international services and network development. Victor Ek is the market leader in international moves in Finland.

For further information, please contact michael.cedercreutz@victorek.fi | tel. +3589 125 1200